fredag 5 oktober 2012

Ristafallet!


I fredags var vi och fotade vid Ristafallet utanför Åre.
Detta är några utav mina resultat.

Nästa gång måste vi/jag ha mer tid, samt ett stativ där man kan "tippa" kameran på högkant. Dessa är alltså tagna mestadels utan stativ, samt att vi bara hade en timma på oss. =/



 
Bilden ovan på två olika sätt - färg och svartvit.
Nedan är samma bild fast klippt. ( Tror det blev bättre så, va? ) Tänkte att jag lägger ut den här för lite feedback. =)
 
 
 
 
Vatten! =D

 
Mer vatten.. =P
( En bild som jag fifflat lite med då den var skuren för lågt. Jag har lagt till lite extra himmel och en trädtopp. )

 
 
 
Lurv! ^^
Gillar speciellt hur det blivit en ljus linje längs ena stenen på övre delen utav fotot.

 
Mer lurv. =)
 
 
=^^=

2 kommentarer:

  1. Näst sista bilden fångade mig verkligen, superfint sötnos :D:D!! Jag älskar "lurvet" och det är fint hur du provat dig fram med färgredigeringen i dina bilder, fortsätt så! :)
    /jessica DT5

    SvaraRadera